Celní služby, Intrastat

Dovoz - Vývoz - Tranzit - Ekonomické režimy - INTRASTAT

 

CELNÍ DEKLARACE

Pro své zákazníky zajišťujeme komplexní služby v zastupování při celním řízení pro dovoz i vývoz zboží mimo Evropskou unii a vykazování vnitrounijního pohybu zboží v systému Intrastat. Naše firma je schopna garantovat kvalitní a komplexní servis s ohledem na potřeby a následnou spokojenost každého klienta při dodržování platné legislativy. Tuto garanci jsme schopni poskytovat na základě našich dlouhodobých zkušeností při projednávání celních agend i vykazování statistické agendy Intrastat.

 

 

 

Celní řízení

Při využití služeb celní deklarace ČSAD UH, zákazníkovi odpadají problémy s

  • pořizováním nákladného softwaru,
  • školení zaměstnanců,
  • sledováním změn v legislativě,
  • odpovědností za zpracování dat,
  • úspora nákladů při použití správných celních režimů,
  • čerpání výhod plynoucí z platné evropské legislativy (cla, daně).

 

Doklady potřebné k zastupování klienta v celním řízení:

  • Fotokopie ŽL, výpisu z OR
  • Fotokopie Rozhodnutí o přidělení DIČ
  • Originál Plné moci podepsané statutárním orgánem společnosti
  • Ostatní informace: 
    , fax, e-mail, mobil, bankovní spojení, určení kontaktní osoby ve společnosti
  • Číslo EORI

 

Nabízíme tyto činnosti:

Dovoz

  • Zastupování v celním řízení.
  • Vyplnění dovozní deklarace.
  • Podpora při fyzické kontrole zboží.
  • Zaslání a archivace v podobě XML a PDF.
  • Zajištění celního dluhu do všech celních režimů jakoručitel pro jednotlivou jistotu s použitím záručního dokladu.

 

Vývoz

  • Zastupování v celním řízení.
  • Vyplnění vývozní deklarace.
  • Vyplnění nákladních listů CMR a ostatních dokladů předkládaných v celním řízení.
  • Vyplnění dokladů o původu zboží EUR1 a statusu zboží ATR, T2L.
  • Archivace VDD v podobě XML.
  • Dodání potvrzení o výstupu v podobě XML.

 

Tranzit

  • Vyplnění tranzitních celních prohlášení pro vnější i vnitřní tranzit - T1, T2 v systému NCTS
  • Ručení na základě Souborné jistoty pro tranzit.
  • Vyplňování karnetu TIR a elektronické podání na CÚ v systému NCTS.

 

Speciální celní režimy

  • Zastupování v celním řízení.
  • Celní sklad.
  • Zpracování a příprava žádostí o povolení ekonomických režimů, realizace ekonomických režimů.
  • Aktivní nebo pasivní zušlechťovací styk.
  • Dočasný vývoz a dovoz.
  • Přepracování pod celním dohledem.
  • Neutralizace dokumentů.

 

Intrastat

Jedná se o systém sběru dat pro sledování pohybu zboží mezi členskými zeměmi EU. Zpracování a odeslání statistických údajů o pohybu zboží mezi členskými státy EU v rámci vnitrounijního obchodu, tedy mezi Českou republikou a ostatními členskými státy EU, přičemž zboží musí přestoupit státní hranici ČR.

Povinnost vykazování Intrastatu vzniká jen osobám registrovaným v ČR k DPH (= zpravodajské jednotky), pokud přijaly zboží z jiného členského státu nebo odeslaly zboží do jiného členského státu v hodnotě přesahující stanovený práh pro vykazování Intrastatu, který činí 12 miliónů Kč zvlášť pro přijetí a 12 miliónů zvlášť pro odeslání.


PROČ INTRASTAT EXTERNĚ?

Kvalifikovaní profesionálové, kteří jsou pravidelně školeni a plně zvládají problematiku celních předpisů včetně Celního kodexu EU, celního tarifování (zařazení zboží dle Celního sazebníku EU – TARIC, včetně veškerých změn a průběžné aktualizace), Vám zajistí průběžné vykazování INTRASTATU včetně případných změn a oprav u příslušného CÚ, příp. na GŘC. Poplatek za externí vedení INTRASTAU je vyvážen úsporou na mzdových nákladech a náklady na pořízení a pravidelnou aktualizaci softwaru.

POSKYTUJEME

  • Kompletní zpracování podkladů pro vykázání Intrastatu.
  • Registrace klienta k vykazování údajů pro Intrastat na CÚ.
  • Zastoupení vůči orgánům celní správy.
  • Zpracování a podání opravných či negativních hlášení.
  • Vyhotovení výkazu pro INTRASTAT a jeho včasné zaslání celnímu úřadu v řádném termínu.
  • Standardní poradenská činnost zdarma.
  • Zkušenosti se zařazováním zboží dle TARICU.
  • Kompletní softwarové vybavení.
  • Záruka mlčenlivosti.

 

CO POTŘEBUJEME KE ZPRACOVÁNÍ OD VÁS?

  • Proforma faktury, faktury nebo dodací listy na přijaté nebo odeslané zboží.
  • Položka celního sazebníku (pokud nevíte, tak český popis zboží).
  • Země odeslání zboží.
  • Země původu zboží.
  • Fakturovaná cena (popř. cena pro celní účely).
  • Kurz kterým byla faktura zaúčtována.
  • Netto hmotnost zboží.
  • Množství zboží druh obchodu (transakce) – přímý dovoz, zušlechtění, vrácení zboží...
  • Dodací podmínka (dle INCOTERMS – třímístný kód DAP, CPT, EXW, FCA, DAF...)
  • Druh dopravy při překročení státní hranice ČR – silniční, letecká, železniční...

 

Užitečné odkazy:

 

 

Sídlo kanceláře:

Průmyslová ulice 712, Uherské Hradiště.

Vjezd pro nákladní vozidla do celního prostoru je přes nákladní bránu ČSAD UH z ulice Malinovského (odbočka mezi čerpací stanicí Benzina a marketem LIDL)

Zde nás najdete

Kontakty Celní služby, Intrastat
Iva Čechová
Vedoucí oddělení celních služeb a logistiky Uherské Hradiště
tel:+420 572 524 241
mobil: +420 723 574 864
Marek Šulc
Celní agent
tel:+420 572 524 242
mobil: +420 602 554 236
Jarmila Medková
Celní agent
tel:+420 572 524 241
mobil: +420 724 156 136