Dovoz - Vývoz - Tranzit - Ekonomické režimy - INTRASTAT
CELNÍ DEKLARACE
Pro své zákazníky zajišťujeme komplexní služby v zastupování při celním řízení pro dovoz i vývoz zboží mimo Evropskou unii a vykazování vnitrounijního pohybu zboží v systému Intrastat. Naše firma je schopna garantovat kvalitní a komplexní servis s ohledem na potřeby a následnou spokojenost každého klienta při dodržování platné legislativy. Tuto garanci jsme schopni poskytovat na základě našich dlouhodobých zkušeností při projednávání celních agend i vykazování statistické agendy Intrastat.
Celní řízení
Při využití služeb celní deklarace ČSAD UH, zákazníkovi odpadají problémy s
- pořizováním nákladného softwaru,
- školení zaměstnanců,
- sledováním změn v legislativě,
- odpovědností za zpracování dat,
- úspora nákladů při použití správných celních režimů,
- čerpání výhod plynoucí z platné evropské legislativy (cla, daně).
Doklady potřebné k zastupování klienta v celním řízení:
- Fotokopie ŽL, výpisu z OR
- Fotokopie Rozhodnutí o přidělení DIČ
- Originál Plné moci podepsané statutárním orgánem společnosti
- Ostatní informace:
, fax, e-mail, mobil, bankovní spojení, určení kontaktní osoby ve společnosti - Číslo EORI
Nabízíme tyto činnosti:
Dovoz
- Zastupování v celním řízení.
- Vyplnění dovozní deklarace.
- Podpora při fyzické kontrole zboží.
- Zaslání a archivace v podobě XML a PDF.
- Zajištění celního dluhu do všech celních režimů jakoručitel pro jednotlivou jistotu s použitím záručního dokladu.
Vývoz
- Zastupování v celním řízení.
- Vyplnění vývozní deklarace.
- Vyplnění nákladních listů CMR a ostatních dokladů předkládaných v celním řízení.
- Vyplnění dokladů o původu zboží EUR1 a statusu zboží ATR, T2L.
- Archivace VDD v podobě XML.
- Dodání potvrzení o výstupu v podobě XML.
Tranzit
- Vyplnění tranzitních celních prohlášení pro vnější i vnitřní tranzit - T1, T2 v systému NCTS
- Ručení na základě Souborné jistoty pro tranzit.
- Vyplňování karnetu TIR a elektronické podání na CÚ v systému NCTS.
Speciální celní režimy
- Zastupování v celním řízení.
- Celní sklad.
- Zpracování a příprava žádostí o povolení ekonomických režimů, realizace ekonomických režimů.
- Aktivní nebo pasivní zušlechťovací styk.
- Dočasný vývoz a dovoz.
- Přepracování pod celním dohledem.
- Neutralizace dokumentů.
Intrastat
Jedná se o systém sběru dat pro sledování pohybu zboží mezi členskými zeměmi EU. Zpracování a odeslání statistických údajů o pohybu zboží mezi členskými státy EU v rámci vnitrounijního obchodu, tedy mezi Českou republikou a ostatními členskými státy EU, přičemž zboží musí přestoupit státní hranici ČR.
Povinnost vykazování Intrastatu vzniká jen osobám registrovaným v ČR k DPH (= zpravodajské jednotky), pokud přijaly zboží z jiného členského státu nebo odeslaly zboží do jiného členského státu v hodnotě přesahující stanovený práh pro vykazování Intrastatu, který činí 12 miliónů Kč zvlášť pro přijetí a 12 miliónů zvlášť pro odeslání.
PROČ INTRASTAT EXTERNĚ?
Kvalifikovaní profesionálové, kteří jsou pravidelně školeni a plně zvládají problematiku celních předpisů včetně Celního kodexu EU, celního tarifování (zařazení zboží dle Celního sazebníku EU – TARIC, včetně veškerých změn a průběžné aktualizace), Vám zajistí průběžné vykazování INTRASTATU včetně případných změn a oprav u příslušného CÚ, příp. na GŘC. Poplatek za externí vedení INTRASTAU je vyvážen úsporou na mzdových nákladech a náklady na pořízení a pravidelnou aktualizaci softwaru.
POSKYTUJEME
- Kompletní zpracování podkladů pro vykázání Intrastatu.
- Registrace klienta k vykazování údajů pro Intrastat na CÚ.
- Zastoupení vůči orgánům celní správy.
- Zpracování a podání opravných či negativních hlášení.
- Vyhotovení výkazu pro INTRASTAT a jeho včasné zaslání celnímu úřadu v řádném termínu.
- Standardní poradenská činnost zdarma.
- Zkušenosti se zařazováním zboží dle TARICU.
- Kompletní softwarové vybavení.
- Záruka mlčenlivosti.
CO POTŘEBUJEME KE ZPRACOVÁNÍ OD VÁS?
- Proforma faktury, faktury nebo dodací listy na přijaté nebo odeslané zboží.
- Položka celního sazebníku (pokud nevíte, tak český popis zboží).
- Země odeslání zboží.
- Země původu zboží.
- Fakturovaná cena (popř. cena pro celní účely).
- Kurz kterým byla faktura zaúčtována.
- Netto hmotnost zboží.
- Množství zboží druh obchodu (transakce) – přímý dovoz, zušlechtění, vrácení zboží...
- Dodací podmínka (dle INCOTERMS – třímístný kód DAP, CPT, EXW, FCA, DAF...)
- Druh dopravy při překročení státní hranice ČR – silniční, letecká, železniční...
Užitečné odkazy:
Sídlo kanceláře:
Průmyslová ulice 712, Uherské Hradiště.
Vjezd pro nákladní vozidla do celního prostoru je přes nákladní bránu ČSAD UH z ulice Malinovského (odbočka mezi čerpací stanicí Benzina a marketem LIDL)