Oznámení veřejné nabídky
I.
Úvodem
- Obchodní společnost ČSAD BUS Uherské Hradiště a.s., IČO: 277 52 968, se sídlem Tř. Maršála Malinovského 874, 686 01 Uherské Hradiště, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, sp. zn.: B 5113, zastoupena předsedou představenstva Ing. Radislavem Kusákem (dále jen „Navrhovatel“) činí tímto v souladu s § 1780 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších přepisů (dále jen „OZ“), veřejnou nabídku pro celou dobu, po kterou bude zveřejněna na internetových stránkách Navrhovatele csaduh.cz.
- Cílem této veřejné nabídky je vybrat jednoho (1) nejvhodnějšího zájemce jako budoucího kupujícího níže specifikovaných autobusů včetně příslušenství při stanovení níže uvedených podmínek veřejné nabídky upravující některá práva a povinností zájemců, jež vyplývají z jejich účasti na veřejné nabídce.
II.
Předmět veřejné nabídky
- Předmětem veřejné nabídky jsou níže uvedené městské nízkopodlažní jednopodlažní bateriové autobusy s pohonem na elektrickou energii:
autobus č. 1 | autobus č. 2 | |
tovární značka | SOR | SOR |
kategorie vozidla | M3 | M3 |
typ | SOR 10,5 – E | SOR 10,5 – E |
varianta | 5BE1EB1FX | 5BE1EB1FX |
obchodní označení | SOR EBN 8 | SOR EBN 8 |
identifikační číslo vozidla (VIN) | TK9N5EXX4JLSL5006 | TK9N5EXX4JLSL5007 |
registrační značka vozidla (SPZ) | 6Z14925 | 6Z14926 |
barva | bílá | bílá |
počet míst celkem | 49 | 49 |
délka | 8.000 mm | 8.000 mm |
šířka | 2.525 mm | 2.525 mm |
výška | 3.150 mm | 3.150 mm |
počet ujetých kilometrů | 235.000 | 230.000 |
dále jen "autobus č. 1" | dále jen "autobus č. 2" |
(autobus č. 1 a autobus č. 2 v této Smlouvě také jednotlivě jako „autobus“ a společně jako „autobusy“)
- Autobusy byly původně spolufinancovány z dotovaného projektu č. CZ. 06.1.37/0.0/0.0/16_022/ 0001067 s názvem „Pořízení elektrobusů a CNG autobusů pro ČSAD BUS Uherské Hradiště a.s.,“ jejímž žadatelem je Navrhovatel a poskytovatelem dotace je Ministerstvo pro místní rozvoj, Integrovaný regionální operační program (dále jen „dotace“). Podmínky dotace jsou blíže upraveny v obecných pravidlech pro žadatele a příjemce Integrovaného regionálního operačního programu pro všechny specifické cíle a výzvy vydání 1.15 s platností od 30. 3. 2023 (dále jen „obecná pravidla IROP“) a specifických pravidlech pro žadatele a příjemce Integrovaného regionálního operačního programu, specifického cíle 1.2 zvýšení podílu udržitelných forem dopravy, kolové výzvy č. 20 nízkoemisní a bezemisní vozidla s datem vyhlášení dne 21. 1. 2016 a datem zahájení příjmu žádostí dne 29. 1. 2016, vydání 1.3 s platností od 11. 7. 2017 (dále jen „specifická pravidla IROP“). Obecná pravidla IROP a specifická pravidla IROP jsou nedílnou součástí této veřejné nabídky jako Příloha č. 1: obecná pravidla IROP a jako Příloha č. 2: specifická pravidla IROP.
III.
Adresáti veřejné nabídky
- Veřejná nabídka je činěna vůči fyzickým osobám podnikajícím nebo právnickým osobám se sídlem, příp. provozovnou, a působností v České republice.
- Zájemce musí splňovat následující kritéria:
- není v úpadku, ani proti němu nebylo zahájeno insolvenční řízení, nebylo vůči němu vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut pro nedostatek majetku,
- nebyl vůči němu prohlášen konkurs, ani proti němu nebylo zahájeno konkurzní nebo vyrovnací řízení nebo návrh na prohlášení konkurzu nebyl zamítnut pro nedostatek majetku,
- nebyla na jeho majetek nařízena exekuce, ani proti němu nebylo zahájeno exekuční řízení,
- nebylo vůči němu zahájeno řízení obdobné českému řízení konkursnímu, insolvenčnímu, vyrovnacímu, exekučnímu, a to dle zahraničních právních předpisů,
- není v likvidaci ani v procesu obdobném likvidaci podle zahraničních právních předpisů.
- Zájemce je povinen dodržovat podmínky pro poskytnutí dotace vyplývající z(e):
- specifických pravidel IROP,
- obecných pravidel IROP,
- zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů,
- nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 ze dne 23. října 2007 o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a silnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č. 1107/70.
- Zájemce je tak povinen zejména, nikoli však výlučně, dodržovat následující podmínky:
- zájemce provozuje a dále se zavazuje provozovat veřejnou hromadnou dopravu (linky veřejné hromadné dopravy) v rámci platné smlouvy o veřejných službách v souladu s § 20 zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů, a to na základě transparentního zadávacího (výběrového) řízení podle platné legislativy, přičemž se zájemce zavazuje provozovat a používat autobusy výhradně pro plnění závazků veřejné služby, a to nejpozději od 1. 2. 2025,
- zájemce se zavazuje uhradit za autobusy kupní cenu, která bude stanovena způsobem dle článku 2. 11. odstavcem 15. specifických pravidel IROP jako zůstatková účetní hodnota. Kupní cena tedy bude odpovídat hodnotě odpovídající prostředkům vynaloženým Navrhovatelem na pořízení autobusů snížené o poskytnutou podporu dotace a odpisy za dobu používání autobusů Navrhovatelem,
- autobusy budou provozovány a používány výhradě na území České republiky.
- Zájemce je tak povinen prohlásit, že požadavky stanovené podmínkami pro poskytnutí dotace splňuje, a dále se zavázat, že tyto podmínky bude dále splňovat, a to nejméně po dobu životnosti autobusů ve smyslu specifických pravidel IROP a obecných pravidel IROP.
- Zájemce musí splňovat výše uvedené podmínky po celou dobu trvání veřejné nabídky. Zájemce je povinen oznámit Navrhovateli každou změnu skutečností rozhodných pro posouzení, zda splňuje podmínky účasti ve veřejné nabídce, k níž dojde v průběhu, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do pěti (5) dnů poté, kdy tato změna nastala a případně ji doložit originálem či úředně ověřenou kopií příslušné listiny.
IV.
Oznámení zájmu o odkoupení autobusů
- Oznámení zájmu o odkoupení autobusů se zasílají na e-mailovou adresu Navrhovatele csad@csaduh.cz.
- Termín doručení oznámení zájmu o odkoupení autobusů je stanoven nejpozději do 17. 01. 2025 ve 12.00 hod.
- Oznámení zájmu o odkoupení autobusů musí být doručeny na e-mailovou adresu Navrhovatele csad@csaduh.cz označené předmětem e-mailu „Veřejná nabídka – autobusy“.
- Oznámení zájmu o odkoupení autobusů musí obsahovat následující informace a listiny:
- přesné označení zájemce,
- je-li zájemcem právnická osoba: obchodní firma, resp. název, sídlo, IČO, osoba oprávněná jednat jménem právnické osoby, vše doložené výpisem z obchodního nebo jiného rejstříku, ve kterém je zájemce zapsán;
- je-li zájemcem fyzická podnikající osoba nezapsaná v obchodním rejstříku: jméno a příjmení, IČO a trvalé bydliště, vše doložené kopií živnostenského oprávnění
- tyto podmínky veřejné nabídky podepsané zájemcem, podpisem podmínek veřejné nabídky zájemce potvrzuje, že se s podmínkami veřejné nabídky včetně jejich příloh seznámil a že s nimi souhlasí, podpisem těchto podmínek veřejné nabídky zároveň zájemce potvrzuje a čestně prohlašuje, že splňuje podmínky veřejné nabídky uvedené čl. III. této veřejné nabídky.
- kontaktní údaje zájemce, tj. telefonní číslo, adresa a e-mail.
- přesné označení zájemce,
- Jednotliví zájemci mohou po předchozí telefonické dohodě s Navrhovatelem nahlédnout do dokladů týkajících se autobusů, a to v sídle Navrhovatele.
V.
- E-maily s oznámeními zájmu o odkoupení autobusů budou otevřeny dne 17. 01. 2025 v 12:30 hodin v sídle Navrhovatele. Zájemci, kteří odeslali oznámení zájmů o odkoupení autobusů, mají právo se otevírání e-mailů s oznámeními zájmu o odkoupení autobusů zúčastnit, po předchozí domluvě s Navrhovatelem.
- Oznámení zájmu o odkoupení autobusů vyhodnotí Navrhovatel bezprostředně po otevření e-mailů, pokud Navrhovatel výslovně v zápisu z otevírání e-mailů s oznámeními zájmu o odkoupení autobusů neurčí jinak.
- Navrhovatel posoudí oznámení zájmu o odkoupení autobusů zejména z hlediska vhodnosti daného zájemce, že splňuje podmínky veřejné nabídky, a dále také po formální a obsahové stránce. V případě, že oznámení zájmu o odkoupení autobusů předepsané obsahové nebo formální náležitosti nebude splňovat, má Navrhovatel právo (nikoliv však povinnost) vyzvat zájemce k doplnění či opravě oznámení zájmu o odkoupení autobusů, to však jen v případě, že by doplněním či opravou nebyl příslušný zájemce nespravedlivě zvýhodněn. Navrhovatel má právo (nikoliv však povinnost) zahrnout do hodnocení i takové oznámení zájmu o odkoupení autobusů, které nebude splňovat všechny náležitosti požadované těmito podmínkami, budou-li tyto nedostatky dle názoru Navrhovatele pouze nepodstatné a nebudou-li bránit v posouzení její výhodnosti.
- Navrhovatel je oprávněn dle okolností vyloučit nabídky nesplňující náležitosti stanovené v podmínkách veřejné nabídky. O vyloučení oznámení zájmu o odkoupení autobusů a důvodech vyloučení vyrozumí Navrhovatel příslušné zájemce e-mailem do pěti (5) pracovních dnů ode dne otevírání e-mailů s oznámeními zájmu o odkoupení autobusů.
- Všichni zájemci, kteří podali ve veřejné nabídce oznámení zájmu o odkoupení autobusů, budou o jejich výsledcích informováni e-mailem do pěti (5) pracovních dnů ode dne otevírání e-mailů s oznámeními zájmu o odkoupení autobusů.
- Výsledky veřejné nabídky budou rovněž zveřejněny na internetových stránkách Navrhovatele csaduh.cz.
- Navrhovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného zájemce.
VI.
Vybraný zájemce
- Zájemci, jehož oznámení zájmu o odkoupení autobusů bude vyhodnoceno jako nejvhodnější (dále jen „vybraný zájemce“), bude tato skutečnost Navrhovatelem oznámena prostřednictvím e-mailu, že se stal vybraným zájemcem.
- Výběr vybraného zájemce neznamená automatické uzavření kupní smlouvy. Konečná kupní smlouva na autobusy bude uzavřena až po vzájemné dohodě na jednotlivých právech a povinnostech vyplývajících z kupní smlouvy na autobusy.
- Navrhovatel si vyhrazuje právo prodloužit lhůtu k překládání nabídek uvedenou v čl. IV. této veřejné nabídky zveřejněním na internetových stránkách Navrhovatele csaduh.cz.
VII.
- Nebude-li kupní smlouva na odkup autobusů s Vybraným zájemcem z jakéhokoli důvodu uzavřena, informuje Navrhovatel o této skutečnosti zájemce, kteří se veřejné nabídky zúčastnili. Tím není dotčeno právo Navrhovatele nevybrat žádného zájemce a kdykoliv ukončit veřejnou nabídku. Pokud z jakýchkoli důvodů na straně dalšího osloveného zájemce nedojde k uzavření kupní smlouvy na odkup autobusů, či bude jiným způsobem zmařena realizace veřejné nabídky, Navrhovatel následně opětovně informuje zájemce.
- Zájemce, který byl vyhodnocen jako další, se od okamžiku informování Navrhovatelem dle odst. 1 tohoto článku považuje dále za Vybraného zájemce.
- Nedílnou součástí této veřejné nabídky jsou následující přílohy:
Příloha č. 1: Obecná pravidla pro žadatele a příjemce Integrovaného regionálního operačního programu pro všechny specifické cíle a výzvy vydání 1.15 s platností od 30. 3. 2023
Příloha č. 2: Specifická pravidla pro žadatele a příjemce Integrovaného regionálního operačního programu, specifického cíle 1.2 zvýšení podílu udržitelných forem dopravy, kolové výzvy č. 20 nízkoemisní a bezemisní vozidla s datem vyhlášení dne 21. 1. 2016 a datem zahájení příjmu žádostí dne 29. 1. 2016, vydání 1.3 s platností od 11. 7. 2017
Ing. Radislav Kusák
Předseda představenstva
Kontakt pro dotazy k veřejné nabídce
Soubory
- Návrh kupní smlouvy (Stáhnout)
- Příloha č. 1 TP 6Z1 4925 (Stáhnout)
- Příloha č. 2 TP 6Z1 4926 (Stáhnout)
- Příloha č. 3 Specifikace SOR EBN8 (Stáhnout)
- Příloha č. 4 Předávací protokol (Stáhnout)
- Příloha č. 5 Obecná pravidla IROP (Stáhnout)
- Příloha č. 6 Specifická pravidla IROP (Stáhnout)